ست ضد لک و روشن کننده ایون بتر کلینیک

Clinique Even Tone Essentials

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: ضدلک ایون بتر: ضدلک بسیار قوی، روشن کننده اسکراب روزانه: لایه برداری ملایم، پاک کننده، برطرف... کرم ایون بتر: روشن کننده، مرطوب کننده
  • تولید: سرم ضدلک ایون بتر: آمریکا کرم روشن کننده ایون بتر: آمریکا اسکراب روزانه: بلژیک
  • تاریخ مصرف: 24 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
7,029,600
8%
6,472,800 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ست ضد لک و روشن کننده ایون بتر کلینیک یک مجموعه بسیار کاربردی و اقتصادی است که شامل 3 عدد از بهترین و پر طرفدار ترین محصولات کلینیک می باشد.

در این مجموعه بی نظیر موارد زیر قرار داده شده است:

  • سرم ضدلک بسیار قوی ایون بتر کلینیک سایز 50 میلی لیتر: قوی ترین ضد لکی که تاکنون توسط کمپانی کلینیک تولید شده است. در این محصول از کمپلکس CL-302 استفاده شده است که این فن آوری خاص روند بروز لک ها را معکوس نموده و تنها پس از چهار هفته مصرف بوضوح پوستی شفاف تر خواهید داشت. همچنین محصولی پایدار کننده و نگهدارنده نیز در کنار این ضدلک قوی قرار داده شده است که مقاومت پوست شما را در برابر ایجاد لک های جدید بیشتر نموده و در عین حال طول اثر ضدلک شما را نیز افزایش می دهد. این 2 ماده بسیار قوی طوری در کنار هم قرار داده شده است که با یک پمپ مقدار مناسبی از مواد خارج شده و شما به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید.
  • اسکراب روزانه کلینیک سایز مینی (30 میلی لیتر): یک محصول ملایم روزانه است که طراوت و شادابی را بر روی پوست شما ایجاد می نماید. این محصول فوق العاده به آرامی زبری و پوسته پوسته های پوست را از بین می برد و به کاهش ظاهر خطوط ریز و خشک پوست کمک می نماید. در فرمولاسیون این محصول از سیلیس برای لایه برداری ملایم بر پایه آب استفاده شده است و همچنین در فرمولاسیون آن از گلوتن، الکل، SLS، SLES، سولفات و رنگ های مصنوعی استفاده نشده است و کاملا وگان تهیه شده است.
    نحوه استفاده: روی پوست بدون آرایش ماساژ دهید و از ناحیه دور چشم خودداری کنید. بشویید یا دستمال بکشید.
  • کرم روشن کننده و مرطوب کننده ایون بتر کلینیک (15 میلی لیتر): مرطوب کننده ای همراه با کمپلکس روشن‌کننده CL302  است که رطوبت پوست را تامین نموده و در عین حال موجب روشن شدن پوست می شود. همچنین در ترکیبات آن از گلوکوزامین استفاده شده که این ماده پیوندهای نگهدارنده سلول های مرده پوست را ضعیف می نماید. از دیگر مواد استفاده شده در این محصول می توان به عصاره مخمر اشاره کرد که دارای خاصیت لایه برداری از خوشه های بزرگ رنگدانه های اضافی پوست است که لک ها را بوجود می آورند.
مناسب برای
انواع پوست
کارایی
ضدلک ایون بتر: ضدلک بسیار قوی، روشن کننده
اسکراب روزانه: لایه برداری ملایم، پاک کننده، برطرف کننده زبری پوست
کرم ایون بتر: روشن کننده، مرطوب کننده
تولید
سرم ضدلک ایون بتر: آمریکا
کرم روشن کننده ایون بتر: آمریکا
اسکراب روزانه: بلژیک
تاریخ مصرف
24 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
سرم ضدلک ایون بتر: 50 میلی لیتر
کرم روشن کننده ایون بتر: 15 میلی لیتر
اسکراب روزانه: 30 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...