سرم ویتامین سی اسکوربیل گلوکوزید 12% اوردینری

the ordinary ascorbyl glucoside solution 12The Ordinary Ascorbyl Glucoside Solution 12%

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: ضد تیرگی پوست، روشن کردن و متعادل کردن رنگ ناهموار...
  • تولید: کانادا
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
866,400
7%
814,400 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سرم ویتامین سی اسکوربیل گلوکوزید 12% اوردینری فرمولی سبک و مبتنی بر آب داشته که با روشن کردن و متعادل کردن رنگ پوست به کاهش علائم پیری کمک می کند. برخلاف انواع مستقیم ویتامین C، این سرم با کاربرد آسان حاوی مشتقات ویتامین C محلول در آب است که پس از مصرف به ویتامین C تبدیل می‌شود و پتانسیل تحریک کمتری به آن می‌دهد و از آنجایی که دارای خواص آنتی اکسیدانی پیشرفته است، از پوست در برابر اثرات بصری آسیب ناشی از عوامل استرس زای محیطی محافظت می کند و به حفظ پوست درخشان تر کمک می کند.

نکته: ویتامین C به صورت خالص در آب ناپایدار است. آسکوربیل گلوکوزید یک مشتق محلول در آب از ویتامین C است. در آب بسیار پایدارتر است، اما نسبت به اسید ال اسکوربیک مستقیم، قدرت کمتری دارد.

مواد استفاده شده در این محصول:
آبی (آب)، آسکوربیل گلوکوزید، پروپاندیول، آمین متیل پروپانول، تری اتانول آمین، ایزوستت-20، صمغ زانتان، دی متیل ایزوسورباید، اتوکسی دی گلیکول، تری سدیم اتیلن دی آمین دیسوکسینات، 1،2-هگزان لیکول، کاپرین.

نکته مهم اعلام شده از سوی شرکت اوردینری "فرمول های ما هر از گاهی به عنوان بخشی از تعهد ما به نوآوری به روز می شوند. به این ترتیب، لیست مواد تشکیل دهنده نشان داده شده در اینجا ممکن است بسته به زمان و منطقه خرید متفاوت باشد."

این محصول مناسب انواع پوست بوده و در ترکیبات آن از الکل، چربی، سیلیکون و گلوتن استفاده نشده است. همچنین این محصول بصورت وگان فرموله شده و بر روی حیوانات نیز تست نشده است.


روش استفاده:

صبح و شب چند قطره از سرم را روی پوست خود مورد استفاده قرار دهید.

از تماس آن با چشم خودداری نموده و در طول روز از ضدآفتاب استفاده نمایید. توصیه می شود همراه با نیاسینامید مورد استفاده قرار نگیرد.

در صورت بروز تحریک، پوست خود را بشویید و استفاده از آن را متوقف نمایید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
ضد تیرگی پوست، روشن کردن و متعادل کردن رنگ ناهموار پوست، محافظت در برابر آسیب های محیطی، آنتی اکسیدان، درخشان کننده و شاداب کننده
تولید
کانادا
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
30 میلی لیتر
ویژگی خاص
در ترکیبات آن از الکل، چربی، سیلیکون و گلوتن استفاده نشده است.
این محصول بصورت وگان فرموله شده و بر روی حیوانات نیز تست نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...